Zaalhockey: wat ging het goed en wat was het leuk!

Voor de voorjaarsvakantie is het zaalhockeyseizoen 2018-2019 afgesloten. Wat ging het goed en wat was het leuk! We blikken even kort terug op de highlights en feliciteren onze kampioenen voordat we – na de voorjaarsvakantie – het veld weer op gaan. En we bedanken alle vrijwilligers die deze grote klus toch maar weer geklaard hebben!

Na een intensieve voorbereiding (denk aan teamindelingen, zaalhuur, wedstrijdindelingen, etc.) vond op 12 november 2018 de kick-off van het zaalhockeyseizoen plaats met een coach- en managersavond en startten eind november de eerste trainingen in onze eigen Schammer Dome. Voor het eerst ook voor onze jeugdleden uit de E-lijn; een groot succes want wat is het fijn om gewoon lekker door te hockeyen in de winter!
Oók fijn is dat alle teams tenminste 1x in de week kunnen trainen sinds we een eigen blaashal hebben. Een blaashal die begin november door een team van vrijwilligers is neergezet en zo stevig stond als een huis! In de blaashal konden we deze keer – dankzij de Club van 100 – beschikken over een digitaal scorebord. Daarnaast was ons gezellige clubhuis deze keer meer open dan ooit tevoren in de winter én konden we daar sinds januari een kopje koffie drinken zonder de zaalhockeywedstrijd van dat moment te hoeven missen dankzij live videobeelden… hoe leuk is dat?!
Een groot succes was onze scheidsrechterspoule: maar liefst 45x werd door de scheidsrechters uit de poule een drieluik gefloten.

De wedstrijden hebben geresulteerd in 5 jeugdkampioenen: JA1, MA4, JB3, MB1 en MB5, van harte gefeliciteerd, dat hebben jullie top gedaan!
Een eervolle vermelding is op z’n plaats voor JA2, MC6 en MD2, die op doelsaldo 2e in hun poule werden.

Annemieke, Caroline, Guus en Renate van de zaalhockeycommissie, jullie hebben het weer geweldig georganiseerd! Barcommissie, ICT-commissie en scheidsrechters: zonder jullie was het niet zo’n mooi seizoen geworden. En iedereen die geholpen heeft bij de opzet en gaat helpen bij het afbreken van de blaashal: wat stond hij daar weer prachtig en succes met de laatste loodjes!
Heel veel dank allemaal!

TATATATAAAAAAAA….. en dan volgt hier de Galerij met Zaalhockeykampioenen!!

JA1

MA4

JB3

MB1

MB5

21-2-2024 Algemeen nieuws

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder

Reageer nu!
Wil je reageren op het nieuws ?