Gezocht: enthousiaste communicatietalenten!

9-4 Nieuws Zou jij het leuk vinden om een steentje bij te dragen aan de in- en externe communicatie van onze mooie vereniging? Dan ben jij vast één van de enthousiaste communicatietalenten die wij zoeken!

Als lid van de commissie Communicatieadvies en -ondersteuning help je ons bestuur, onze commissies en vrijwilligers op allerlei manieren bij hun in- en externe communicatie: van adviseren, sparren en het maken van plannen tot het schrijven en redigeren van teksten (on- en offline) en het (mee)organiseren van bijeenkomsten en evenementen.
Dat is niet alleen belangrijk voor onze vereniging, dat is ook nog eens superleuk om te doen!

We zoeken meerdere, enthousiaste communicatietalenten die zich beroepsmatig met communicatie en/of marketing bezighouden of die gewoon veel affiniteit hebben met communicatie en bijvoorbeeld goed zijn in het schrijven van teksten.
Ben jij een student communicatie en/of marketing of een enthousiast jeugdlid dat met zijn/haar studie de communicatiekant op wil? Laat dan ook van je horen!

Heb je interesse of wil je meer informatie?
Lees dan de hierbij gevoegde functiebeschrijving of neem contact op met de Vrijwilligerscommissie!

>> kijk voor meer vacatures in LISA Team > Club > Documenten > Vacatures <<

9-4-2024 Algemeen nieuws Vacature communicatietalenten(1).pdf