Speel op safe. Bitje in! Hapdag op 9 maart!

Een op maat gemaakt bitje biedt de beste bescherming. Het is comfortabeler waardoor het dragen een plezier is. Een bitje van OrtholunaSports is van hoogwaardige kwaliteit met een betere pasvorm, waardoor je beter ademhaalt en praat. Dus….. kom happen op zaterdag 9 maart en start het nieuwe seizoen met een goed passend bitje!

Ortholunasports staat op zaterdag 9 maart met de hapbus op de hockeyclub.
>> Voorkom wachttijd en meld je NU aan op: www.ortholunasports.nl.
Je kunt je tot 24 uur van tevoren aanmelden. Je krijgt een bevestigingsmail van jouw tijd.

Je kunt kiezen uit 15 kleuren en er is een speciaal MHC Leusden bitje! De bitjes kosten:
• F-jeugd € 19,95
• E-jeugd € 39,95
• C/D-jeugd € 49,95
• A/B/Senioren € 59,95
• Beugelbitje € 49,95
• Clubbitje / Glitterbitje + €5,- extra

Je kunt betalen met pin of contant. Het bitje wordt binnen 3 weken thuisbezorgd.

Kun je niet langskomen op deze dag? Maak dan een afspraak voor het happen op een andere club in de omgeving of bij onze praktijk in Amersfoort.

Als je met meer dan 8 spelers een bitje wilt, komen we met onze express-service langs op de training of voor/na de wedstrijd. Mail hiervoor naar [email protected].

2-3-2024 Algemeen nieuws