lid van Verdienste Maria van der Kroon - Kuypers overleden

Wij ontvingen het verdrietige bericht dat ons lid van Verdienste, Maria van der Kroon – Kuypers, op 87-jarige leeftijd is overleden op Eerste Kerstdag jl., 25 december 2018.

Maria heeft veel voor MHC Leusden betekend. Vanaf de oprichting in 1973 was zij zeer actief in de jeugdcommissie. Zij heeft veel jeugdleden training gegeven en eind jaren tachtig kenden we zelfs jarenlang een ‘Maria van der Kroon-toernooi’ voor de jeugd. Vanwege haar inzet voor onze vereniging werd zij benoemd tot lid van Verdienste.

Wij wensen haar man Gaspard, haar kinderen Roderick, Eugenie en Boudewijn en hun partners, haar kleinkinderen, overige familie en vrienden heel veel sterkte.

Op 3 januari om 10.15 uur vindt de afscheidsplechtigheid plaats in de aula van crematorium ‘Den en Rust’, Frans Halslaan 27 in Bilthoven. Aansluitend is er gelegenheid om te condoleren in de koffieruimte van ‘Den en Rust.

Correspondentieadres:
Prof. Zonnebloemlaan 32