Succesvolle ALV van de Club van 100

Op 19 november vond de gezellige jaarlijkse vergadering van onze Club van 100 plaats. De belangstelling was groot en het aantal voorgestelde bestedingsdoelen vulde het papier compleet. Het belang van deze club-binnen-de-club werd deze avond weer eens bevestigd!

Een van de doelen van 2017 was de aanschaf van een camerasysteem op veld 1 en dat draait inmiddels op volle toeren. Via het scherm in het clubhuis kunnen nu ook wedstrijden gevolgd worden en trainers maken al druk gebruik van deze gadget om wedstrijden te analyseren.

Bestedingsdoelen 2018
Dit jaar is door de Club van 100 het volgende aangeschaft - na een stemming van de leden, met een duidelijke uitkomst: een prachtig scorebord voor in de blaashal, een aantal extra banken als zitplaats in de blaashal, extra afscheidingsbalken om meer indoor velden te creëren, 2 mini-kantelgoaltjes voor op veld 4 en 5 en een snelheidsmeter (hoe hard push of sla jij de bal?!).

Bestuurswijziging
De vergadering kende ook een aantal wijzigingen in het bestuur. Na jaren van trouwe dienst ruilden Inge van den Assum en Mireille den Hartog hun plaatsen in voor Daniel Dieduksman en Erwin Jonker.

Kiwanis
Na de vergadering was er een heerlijke wijnproeverij, georganiseerd door Kiwanis Club Leusden. Volledig belangeloos schonken zij met geur en kleur ons de heerlijkste wijnen in. Alle opbrengsten van de verkoop gaan naar een goed doel van Kiwanis, waarbij het kind centraal staat.

Lid worden?!
Wi jij ook lid worden van de gezelligste club binnen MHC Leusden? Wil jij ook je naam op het sponsorbord? Word dan lid en steun jouw hockeyclub voor slechts 100 euro per jaar. Daarmee maak je nét dat kleine beetje extra mogelijk! Download het inschrijfformulier via de site of vraag er om aan de bar.

Voor inlichtingen kun je altijd terecht bij het bestuur van de Club van 100: Johan Oosterloo (vz), Elza Knoop, Roald Herbrink, Daniel Dieduksman en Erwin Jonker. Je kunt hen bereiken door een mailtje te sturen naar [email protected] of misschien nog beter: hen aan te spreken op onze club.

Tenslotte bedanken wij onze Club van 100-leden voor hun zeer gewaardeerde bijdragen!

Vriendelijke groeten,
namens de Club van 100