Examen clubscheidsrechter A/B verplaatst van 18 naar 19 december!!

De clubscheidsrechterexamenavonden voor de A- en B-jeugdleden zonder scheidsrechterskaart vinden plaats op 19 (!) en 20 december. De examenavond van 18 december is dus verplaatst naar 19 december! Alle betreffende jeugdleden zijn hierover per mail geïnformeerd.

De clubscheidsrechterexamenavonden voor A- en B-jeugdleden die nog geen scheidsrechterskaart hebben, waren initieel gepland op dinsdag 18 en donderdag 20 december. De examinator van de KNHB kan echter door onvoorziene omstandigheden niet op de 18e aanwezig zijn en daarom is dat examen verzet naar woensdag de 19e. De 20e is ongewijzigd.

Het bestuderen van de examenstof gebeurt via de online omgeving van de bond, waarvoor de gegevens inmiddels per mail naar de cursisten zijn verzonden. Om de slagingskansen te vergroten starten we om 19:00 uur met een samenvatting van de spelregels. Rond acht uur beginnen we dan met de examens, die door de KNHB worden afgenomen in ons clubhuis.

Wil jij ook meedoen met een examen op de 19e of de 20e? Goed idee! Meld je even aan via [email protected], zodat we je van de nodige informatie kunnen voorzien. Je kunt dat mailadres ook gebruiken als je andere vragen of opmerkingen hebt.

Succes en tot binnenkort!

9-12-2024 Jeugd