Examenavond Clubscheidsrechter

dinsdag 19 november 2019   |   19:30 - 21:00   |   Clubhuis Leusden,Multi functionele ruimte

Alle A- en B-jeugdleden zonder scheidsrechterskaart hebben een uitnodiging ontvangen voor deze avond óf die van 21 november.
Helaas gaf de KNHB-opleidingensite (sinds) zondag een storing waardoor inloggen, en dus studeren en oefenen niet mogelijk was of is. Maar let op: de examens gaan wél door!

Het bestuderen van de examenstof gebeurt via de online omgeving van de bond, waarvoor de gegevens inmiddels per mail naar de cursisten zijn verzonden.

Om de slagingskansen te vergroten starten we om 19:30 uur met een samenvatting van de spelregels. Rond acht uur beginnen we dan met de examens, die door de KNHB worden afgenomen in ons clubhuis.

Wil jij ook meedoen met een examen op de 19e of de 21e? Goed idee! Meld je even aan via [email protected], zodat we je van de nodige informatie kunnen voorzien. Je kunt dat mailadres ook gebruiken als je andere vragen of opmerkingen hebt.

Succes en tot binnenkort!