A/B-jeugd: samen indelen breedteteams

maandag 20 mei 2019   |   19:00 - 22:00   |   Clubhuis Leusden

Dit jaar krijgen de A/B-jeugdleden zélf een rol bij de vorming van de breedteteams voor seizoen 2019-2020. Samen met de lijncoördinatoren gaan zij ‘de puzzel van de teamindelingen leggen’. Wij nodigen al onze A/B-jeugdleden van harte uit om bij ons langs te lopen in het clubhuis op 20, 24 of 28 mei.

Hoe gaat dit in z’n werk? In de 3e en 4e week van mei zijn wij – de lijncoördinatoren A en B – drie keer een avond op de club aanwezig om de wensen en verwachtingen van jullie – onze A/B-jeugdleden van seizoen 2019-2020 – te inventariseren. We willen dan van alles van je horen; bij wie je in het team wilt, waar je blij of juist ongelukkig van wordt, maar ook bijv. wat je van een coach verwacht. Wij willen zo helder mogelijk krijgen wat jij graag wilt en belangrijk vindt!

We verwachten iedereen die volgend jaar in een breedteteam zou kúnnen spelen, dus óók selectiespelers die nog niet zeker zijn van plaatsing in een selectieteam volgend seizoen (en geen ouders :-))!

De data en tijden voor dit contactmoment zijn:
  • maandag 20 mei van 19.00 tot 22.00 uur (voor wie volgend seizoen in de MA-, JA- of JB-lijn speelt)
  • vrijdag 24 mei van 17.00 tot 21.30 uur (voor wie volgend seizoen in de MB-, JA- of JB-lijn speelt)
  • dinsdag 28 mei van 19.00 tot 22.00 uur (voor wie volgend seizoen in de MA-, MB-, JA- of JB-lijn speelt)

Lees voor meer info het nieuwsbericht op de site/app!