Clubscheidsrechter examenavond

donderdag 20 december 2018   |   19:00 - 21:30   |   Bestuurskamer,Clubhuis Leusden,Multi functionele ruimte
De clubscheidsrechterexamenavonden komen er weer aan! Alle A- en B-jeugdleden zonder scheidsrechterskaart hebben inmiddels een uitnodiging ontvangen voor één van deze avonden.

Het bestuderen van de examenstof gebeurt via de online omgeving van de bond, waarvoor de gegevens inmiddels per mail naar de cursisten zijn verzonden. Om de slagingskansen te vergroten starten we om 19:00 uur met een samenvatting van de spelregels. Rond acht uur beginnen we dan met de examens, die door de KNHB worden afgenomen in ons clubhuis.

Wil jij ook meedoen met een examen op de 19e of de 20e? Goed idee! Meld je even aan via [email protected], zodat we je van de nodige informatie kunnen voorzien. Je kunt dat mailadres ook gebruiken als je andere vragen of opmerkingen hebt.

Succes en tot binnenkort!