Spelregelavond Zaalhockey: mis 'm niet!

donderdag 29 november 2018   |   19:30 - 22:00   |   Clubhuis Leusden
Wat is 'in het blok spelen' en in welke gevallen mag dat (niet)? Mag je een bal hoog spelen? En wat is eigenlijk precies hoog? Zaalhockey is op een aantal onderdelen anders dan veldhockey en dat geldt ook voor de spelregels. Bovendien heeft de spelregelcommissie van de KNHB bekend gemaakt dat dit zaalseizoen twee spelregelwijzigingen worden doorgevoerd: geen bankwissel meer en de vrije- of uit push direct na een strafcornersituatie.
Kortom, het is tijd voor een opfrismomentje over de spelregels in de zaal!

Of je nou een zaalhockeyteam gaat coachen of managen, zaalwedstrijden gaat fluiten, spelen of gewoon gaat kijken en spelsituaties goed wil begrijpen; voor iedereen die interesse heeft organiseert de arbitragecommissie - op basis van de officiƫle KNHB-briefing - een Spelregelavond Zaalhockey op donderdag 29 november vanaf 19:30 uur in het clubhuis
Ga straks goed voorbereid de zaal in en mis deze avond niet! Meld je wel even aan via [email protected] zodat we weten op hoeveel mensen we ongeveer kunnen rekenen.

Groeten,
MHC Leusden ArbitrageCIE