PUBQUIZ 19 NOVEMBER

vrijdag 19 november 2021   |   18:00 - 23:00   |   Clubhuis Leusden
VRAGEN....Weet u alles over James bond, of de ins and outs over het coronavirus, wie was de eerste president van Suriname, wie stond in 2019 op nummer 1 in de hitlijsten in december, wat maakt pestosaus groen, wat is de gewichtseenheid van diamanten, wanneer is er weer een lustrumjaar op MHC leusden?
Ze kunnen zomaar allemaal voorbij komen. de vele makkelijke en moeilijke vragen die op de PUBQUIZ avond voorbij komen. Want hij komt weer dit jaar de MHCL PUBQUIZ avond en wel op 19 november.
U kunt zich nu inschrijven 30 euro per team van (max) 5 personen. Alle teams krijgen een ook borrelhap. Inschrijving nu geopend via [email protected]. Omdat het clubhuis niet groter is dan zijn huidige afmetingen is ook dit jaar vol=vol