Sponsormogelijkheden

Draagt u MHC Leusden ook een warm hart toe?

MHC Leusden biedt u de mogelijkheid om de naam van uw organisatie aan onze mooie club te verbinden. U verbetert hiermee de zichtbaarheid van uw organisatie in de regio. Bovendien biedt sponsoring van MHC Leusden u de gelegenheid uw lokale netwerk uit te breiden en toont u als organisatie uw maatschappelijke betrokkenheid.

Er zijn verschillende manieren om MHC Leusden te sponsoren. Neem alvast een kijkje in de verschillende sponsorpakketten!
Uw bedrijfsnaam kan op allerlei manieren op onze club zichtbaar gemaakt worden, bijvoorbeeld op de reclamebord(en) langs het veld. Maar er zijn ook mogelijkheden voor logovermelding op bijv. ons clubtenue, op de wedstrijdkleding onze topteams Dames 1 en Heren 1 en op after-match kleding, trainingspakken en sport- en spelmaterialen.
Verder bieden wij de gelegenheid om tijdens clubactiviteiten en –evenementen uw bedrijfsnaam nadrukkelijk onder de aandacht te brengen.

Interesse?
Wij nodigen u graag uit contact met ons op te nemen via [email protected].
Wij zijn graag bereid om meer informatie met u te delen en om uw wensen en ideeën te bespreken!