KOM KIJKEN: Shoot Out Clubkampioenschap!

zondag 19 mei 2019   |   10:30 - 12:30   |   Clubhuis Leusden

Zondag 19 mei om 10.30 uur begint het clubkampioenschap Shoot Out! Ruim 20 jeugdleden strijden dan om de titel van Shoot Out Koning, Koninging, Keeper of Keepster van onze vereniging! Kom je ook onze Shoot Out-helden aanmoedigen?! Zij maken kans op deelname aan het NK Shoot Out!

Clubkampioenschap Shoot Out – Het clubkampioenschap is voor jeugdleden van de A- t/m D-jeugd die niet ouder zijn dan 17 jaar. Zij gaan uitmaken wie zich een jaar lang de beste shoot out-nemer of -stopper van onze club mag noemen!

NK Shoot Out – Bovendien kunnen 4 veldspelers (2 jongens en 2 meisjes) en 2 keepers (1 jongen en 1 meisje) zich plaatsen voor het districtskampioenschap van het NK Shoot Out op 16 juni bij Schaerweijde in Zeist. En gaat dat óók supergoed, dan kunnen zij zich zelfs plaatsen voor het Nederlands Kampioenschap Shoot Out 2019 op 23 juni bij hockeyclub AMVJ in Amsterdam!

We zien je graag op zondag 19 mei!