Champagneontbijt vrijwilligers

zondag 14 april 2019   |   09:30 - 11:30   |   Clubhuis Leusden

Aan het einde van een seizoen willen wij onze vrijwilligers graag bedanken voor hun energie, inzet en enthousiasme. Dankzij zo'n 325 mensen verloopt alles op onze club op rolletjes en dat waarderen wij enorm. Zonder de inzet van vrijwilligers kan een vereniging als MHC Leusden niet bestaan!

Het bestuur wil al die vrijwilligers graag in het zonnetje zetten. Dus, ben jij op een of andere manier als vrijwilliger op onze club actief, dan nodigen we je van harte uit voor een
champagneontbijt op de club op zondag 14 april van 9:30 tot 11:30 uur!

Ook je partner is van harte welkom en voor oppas voor de allerkleinsten wordt gezorgd. Zou je ons i.v.m. de catering vóór 2 april per mail aan [email protected] willen laten weten of je aanwezig zult zijn en zo ja, met hoeveel personen. Geef ook aan of je gebruik wilt maken van de oppas.

Tijdens het vrijwilligersontbijt maken we ook bekend wie dit jaar dé Uitblinker van onze vereniging is geworden!

We zien jullie graag op 14 april zodat wij jullie persoonlijk kunnen bedanken!

Hartelijke groet,
namens bestuur en vrijwilligerscommissie van MHC Leusden