ONFIRE Hockeyschool

zondag 10 oktober 2021   |   09:00 - 10:30   |   Geen locatie ingevoerd

Weer extra professionele ONFIRE techniektraining vanaf september op MHC Leusden!

We zijn er weer! Zou jij zo graag een nog betere (basis)techniek willen leren? 1x in de week extra trainen op techniek onder leiding van toptrainers naast je eigen clubtrainingen? Gewoon omdat je gek bent op hockey, maar ook omdat je graag nog technischer wil worden of omdat je het niveau van je basistechnieken omhoog wil krijgen. Dat kan op jouw eigen club! MHC Leusden faciliteert wederom deONFIRE Hockeyschool waar je je kunt aanmelden voor 10 technische trainingen van 1,5 uur. Alle trainingen worden gegeven volgens de filosofie van Raoul Ehren (huidig bondscoach België dames) en Sjoerd Marijne (oud-bondscoach Nederland dames, huidig bondscoach India dames). De trainingen kennen een hoge intensiteit o.a. doordat we werken met kleine groepen. Je bent voortdurend in beweging en je krijgt veel individuele begeleiding zodat je daadwerkelijk beter wordt. Je leert alle nieuwe technieken, maar eerst moet de basis in orde zijn. Ben je geïnteresseerd? Schrijf je dan nu in opwww.hockeysupport.nl.